-
Rozszerzenia informacji w witrynie wreszcie po polsku
- 21 sty, 2016
- Edyta Stasiak
- Komentarze: 0
Dostępne od kilku miesięcy rozszerzenie informacji w witrynie w Google AdWords doczekało się polskiego tłumaczenia. Chodzi dokładnie o nazwy kategorii w nim wykorzystywane.
Czym jest rozszerzenie informacji w witrynie?
Rozszerzenie informacji w witrynie umożliwia reklamodawcom umieszczenie przy reklamie dodatkowych informacji o produkcie lub usłudze w ramach jednej z 13 kategorii. Ich przykładowe typy to: miejsca docelowe, usługi, kierunki studiów, typy lub style. W ramach każdej kategorii Google pozwala wypisać do 10 wyrażeń odpowiadających danej kategorii. Dzięki temu rozszerzeniu można uszczegółowić w otoczeniu reklamy wachlarz oferowanych produktów lub usług.
Co się zmieniło?
Reklamodawcy mogli korzystać do tej pory z kategorii w języku angielskim, jednak w towarzystwie tekstu reklamy napisanego po polsku, reklama nie wyglądała na spójną. Od 21 stycznia Google wprowadził możliwość wyboru nazw kategorii w następujących językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, japońskim, portugalskim, holenderskim, rosyjskim, polskim i szwedzkim. W rezultacie zamiast “amenities” przy reklamie wyświetlą się “udogodnienia”, a “featured hotels” zastąpią “polecane hotele”. Od razy brzmi lepiej, prawda? :)
Komentarze