Jak tworzyć efektywne przekazy reklamowe dzięki funkcji wstawiania słowa kluczowego

Chcesz, żeby Twoje reklamy Google Ads były jak najlepiej dopasowane do słów kluczowych? Zastanawiasz się, jak poprawić jakość przekazu i statystyki reklam? Chcesz oszczędzić czas poświęcany na przygotowywanie trafnych nagłówków? Istnieje rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania i ułatwi Ci pracę w środowisku Google Ads – mowa o funkcji wstawiania słowa kluczowego. Dynamiczne wstawianie słów kluczowychCzytaj więcej
  • 6 gru, 2018
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 3

Dlaczego pierwszy nie równa się najlepszy? 6 bajek o pozycji numer jeden w Google Ads

Chcesz być numerem jeden? Chcesz być najlepszy? Mieć najwyższą sprzedaż? Najwięcej klientów? Pewnie, że chcesz. I zrobisz wszystko, by to osiągnąć. Jest jednak pewna rzecz, której robić Ci nie wolno – jeśli korzystasz z Google Ads (AdWords), nie powinieneś za wszelką cenę walczyć o pierwszą pozycję w wyszukiwarce. Dlaczego? Już wyjaśniam.Czytaj więcej
  • 20 sie, 2018
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 1

Gdy ograniczają Cię koszty – 5 sposobów na skuteczne działania AdWords przy niskim budżecie reklamowym

Nie każdy reklamodawca dysponuje cztero- lub pięciocyfrowym budżetem na kampanie AdWords. Jednak w obawie o słabe efekty działań nierzadko rezygnuje się z tej formy reklamowania z myślą, że mniejsze kwoty nie będą wystarczające do osiągnięcia dobrych wyników. Na szczęście nie zawsze potrzebujesz ogromnego budżetu, by kampanie linków sponsorowanych przyniosły Twojej firmie sukces. Podpowiadamy, jak goCzytaj więcej
  • 11 lip, 2018
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0

10 mitów o kampaniach AdWords dla e-commerce

O kampaniach AdWords krąży wiele mitów, wiara w ich prawdziwość może zaszkodzić prowadzonym kampaniom i narazić Cię na zbędne koszty. U progu nowego roku, przed opracowaniem nowej strategii reklamowej, warto przyjrzeć się najpopularniejszym branżowym bajkom i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z kampaniami AdWords.Czytaj więcej
  • 18 sty, 2018
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 3

Gdzie szukać nowych słów kluczowych do kampanii AdWords? Cz. 2

W ostatnim wpisie przedstawiłam sposoby na rozbudowanie listy słów kluczowych za pomocą narzędzi i opcji związanych bezpośrednio z panelem AdWords. Tym razem zaprezentuję zewnętrzne narzędzia, które powstały, by praca nad rozwijaniem bazy słów kluczowych była łatwiejsza. Do dzieła :)Czytaj więcej
  • 13 lis, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 6

Typy dopasowania wykluczających słów kluczowych

Dodawanie wykluczających słów kluczowych do kampanii w sieci wyszukiwania oraz produktowych to jedna z istotnych technik optymalizacyjnych, która pozwala wyeliminować niepożądane zapytania i uniknąć tym samym zbędnych kosztów. Aby pozbyć się wszystkich niechcianych słów i zwrotów, możesz zastosować jedno z trzech dopasowań wykluczających słów kluczowych.Czytaj więcej
  • 10 paź, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 2

Dlaczego Google nie wyświetla Twoich reklam?

Który ze specjalistów Google AdWords nigdy nie spotkał się z problemem braku wyświetlania reklam przez Google niech pierwszy rzuci myszką :) Aby poznać rozwiązanie tego problemu, odpowiedz sobie na poniższych kilka(naście) pytań :)Czytaj więcej
  • 25 wrz, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 2

Kierowanie reklam wideo na YouTube.com

Przeglądając materiały filmowe w YouTube.com często stajemy się odbiorcami reklam wideo w tym serwisie. Pojawiają się one w różnych momentach filmików, przypominając swoją formą spoty reklamowe. Wybierając odpowiedni typ kierowania możemy dotrzeć do swojej grupy docelowej, wybranej precyzyjnie spośród ponad 90% internautów, do których dociera sieć reklamowa, której częścią jest YouTube.com. Jakie są możliwości?Czytaj więcej
  • 10 lip, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 6

Jak nie dać klientowi uciec i zwiększyć sprzedaż? Skuteczne techniki remarketingowe

Powszechnie znana prawda marketingowa mówi, że taniej jest utrzymać klienta niż pozyskać nowego. W każdej strategii reklamowej koncentrującej działania wokół tej grupy użytkowników, która zna Twoją ofertę i/lub z niej skorzystała, powinno znaleźć się miejsce dla remarketingu w Google AdWords. Narzędzie to możesz w sposób efektywny wykorzystać na drodze do zwiększenia sprzedaży.Czytaj więcej
  • 3 lip, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 2