Zwiększ skuteczność reklam AdWords w mgnieniu oka

Od skuteczności reklam zależy sukces każdego reklamodawcy, a zwłaszcza tego, który dociera do potencjalnych klientów drogą internetową. Mając sekundy na przyciągnięcie ich uwagi, musi wykazać się błyskotliwością i kreatywnością. Wszyscy korzystający z Google AdWords mogą w tym celu wykorzystać kilka ciekawych narzędzi.Czytaj więcej
  • 24 mar, 2017
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0

5 sposobów na personalizację reklam w systemie Google AdWords

Nikogo nie dziwi dziś fakt, że kierowane do użytkowników Internetu reklamy są powiązane z ich zainteresowaniami, lokalizacją, a nawet wcześniej przeglądanymi produktami. Aby komunikaty reklamowe mogły odpowiadać na ich potrzeby, konieczna jest personalizacja działań. Użytkownik musi poczuć, że mówisz właśnie do niego. Kilka pomocnych i skutecznych rozwiązań w zakresie personalizacji oferuje system AdWords.Czytaj więcej
  • 4 lis, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0
  • Google AdWords, personalizacja, remarketing, RLSA

Jak nie pisać reklam tekstowych w AdWords?

Słowo to potężne narzędzie, zwłaszcza w przypadku tekstowych reklam Google AdWords, gdy masz do czynienia z ograniczoną liczbą znaków służących do przekazania wartościowej treści. Efektywne zapełnienie 25 znaków w nagłówku i kolejnych 35 w każdej z dwóch linijek treści reklamy i wyświetlanym adresie URL to nie lada wyzwanie. Dobre wykorzystanie tej niewielkiej przestrzeni wymaga zapamiętaniaCzytaj więcej
  • 31 mar, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 2
  • Google AdWords, reklamy tekstowe

Potencjał zakładki Wymiary w panelu AdWords [cz 2.]

Wymiary w panelu AdWords to skarbiec pełny szczegółowych danych o Twoich kampaniach. Chcesz się dowiedzieć, jak zdobyć bezpłatne kliknięcia w reklamy lub sprawdzić, ile trwają połączenia telefoniczne wykonane dzięki reklamom? Przedstawiam, gdzie znaleźć te informacje.Czytaj więcej
  • 7 mar, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0
  • Google AdWords, wymiary

Wszystko, czego nie wiesz o zakładce Wymiary [cz. 1]

Który kwartał generował najwięcej sprzedaży? Które wyszukiwania przyniosły najwięcej konwersji? W jakich godzinach najwięcej zarabiasz i na której kampanii? To tylko kilka z niezliczonych pytań, na które odpowiedź znajdziesz w jednej z zakładek panelu AdWords. Mowa o Wymiarach, niedocenionej i rzadko wykorzystywanej opcji przy optymalizacji kampanii linków sponsorowanych.Czytaj więcej
  • 2 mar, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0
  • Google AdWords, wymiary

Jak dopasować tekst reklamy do potrzeb użytkownika?

Reklamy Google AdWords pozwalają dotrzeć do klienta na różnych etapach cyklu zakupu. Znajomość ścieżki, jaką użytkownik musi pokonać, by ostatecznie dokonać transakcji będzie pomocna w odpowiednim skonfigurowaniu kampanii reklamowej, w tym tekstów reklam. Od czego zacząć?Czytaj więcej
  • 25 sty, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0
  • reklamy tekstowe, słowa kluczowe

Google AdWords – sprawdzona metoda reklamowania w Internecie

Internet stał się miejscem, do którego przeniosła się część życia każdego z nas. Tu kontaktujemy się ze znajomymi, czytamy wiadomości, robimy zakupy, szukamy informacji. Dlatego nie można ignorować potęgi Internetu w zakresie reklamy i promowania produktów i usług. Do tego celu warto wykorzystać system Google AdWords, który oferuje wiele ciekawych i skutecznych metod reklamowania się.Czytaj więcej
  • 5 sty, 2016
  • Edyta Stasiak
  • Komentarze: 0
  • Google AdWords, rozszerzenia reklam, sieć reklamowa, sieć wyszukiwania, słowa kluczowe